Laptops & Linux, εταιρίες στην =?utf-8?b?IM61zrvOu86szrTOsQ==?=, αντίδραση ( =?utf-8?b?z4PPhc69zq3Ph861zrnOsQ==?=)

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Thu Apr 30 18:20:09 EEST 2009

When the date was Thursday 30 April 2009, George Notaras wrote:

> [...]
>
> Ναι, την πρώτη φορά όμως. Όχι κάθε φορά που γράφει DVD :)
>
> Παρακάτω υπάρχει λίγο ακόμα FUD για το αγαπημένο μας Linux:
>
> CD/DVD Creator , Brasero -- Θα γράψω μερικά αρχεία (κάμποσα GB) από το
> samba share. Στο προηγούμενο burning attempt συνειδητοποίησα ότι αυτό το
> υπερπρόγραμμα δεν μπορεί να γράψει αρχεία across-the-network. Άραγε έχω
> τόσο ελεύθερο χώρο locally;
>
> CD/DVD Creator -- Να μεταφέρω και το 'ταδε' directory στον CD/DVD
> creator ή μήπως να το αφήσω καλύτερα μην τυχόν και το directory depth
> [...]

Αυτό δεν είναι Linux FUD, είναι GNOME FUD. Επιπλέον, κάτι μου λέει ότι τα
παραπάνω δεν τα είδες σε Debian stable. Όπως λέει και ο σοφός λαός μας,
όπως έστρωσες...

Απ' όσα έχω δει, οι χρήστες που απλά θέλουν να κάνουν 2-3 απλές δουλειές
στον υπολογιστή και δεν το πολυψάχνουν, απολαμβάνουν το Linux περισσότερο
απ' αυτoύς που περιστασιακά το σκαλίζουν.

Ή για να το θέσω λίγο εριστικά, οι άσχετοι περνάνε καλύτερα από τους
ημιμαθείς. Κάτι που ισχύει εν γένει. Σε κάθε περίπτωση λίγη αυτογνωσία
βοηθάει στην αντικειμενικότητα.

--
 Michael Iatrou