Laptops & Linux, εταιρίες στην ελλάδα, αντίδραση ( συνέχεια)

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Apr 28 16:22:05 EEST 2009

Nick Demou wrote:

> ΙΣΩΣ για άλλη μια φορά η Microsoft να έχει πιέσει με παράνομες ή έστω
> αμφίβολης νομιμότητας σημφωνίες τους κατασκευαστές να παρατήσουν το
> Linux

Πάντως δεν νομίζω να δυσκολεύτηκε και πολύ. Βοήθησε και το γεγονός ότι
οι κατασκευαστες είδαν ότι:

 1) τα linux-laptops/netbooks δεν πουλούσαν όσο θα περίμενε κανείς με
βάση τον 'πανικό' που είχαν δημιουργήσει οι Linux users στο internet και

 2) ένα ποσοστό από όσους τελικά τα αγόραζαν, το έκαναν μόνο και μόνο
για την τιμή και πιθανότατα η πρώτη κίνηση που έκαναν στο σπίτι ήταν να
τους βάλουν πειρατικά windows.

Υπάρχει και ένα μεγάλο μερίδιο ευθύνης στους χρήστες.