Re: Laptops & Linux, εταιρίες στην ελλάδα, αντίδραση ( συνέχεια)

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Apr 28 14:24:27 EEST 2009

2009/4/28 Nikolaos ladis <ndladis at otenet.gr>:

> Χμμ..
>
> Δεν είναι τόσο απλό.
> [...]
> Από ότι φαίνεται από το site της, η MSI έκανε drop την έκδοση για linux.

ΙΣΩΣ για άλλη μια φορά η Microsoft να έχει πιέσει με παράνομες ή έστω
αμφίβολης νομιμότητας σημφωνίες τους κατασκευαστές να παρατήσουν το
Linux (για όσους δεν ξέρουν για τι μιλάω ας ξεκινήσουν από εδώ [1] και
ας το συνδιάσουν με αυτό [2]). Αν πάντως όντως το έκανε τότε
τουλάχιστον αυτή τη φορά αναγκάστηκε να κάνει και δύο σοβαρές
υποχωρήσεις  (να αναστήσει τα XP από τον τάφο και να μειώσει σοβαρά
την τιμή τους με αρνητικές επιπτώσεις στα οικονομικά της[3]). Για να
δούμε πόση ακόμη όρεξη έχει η ΕΕ να ερευνά και να μοιράζει πρόστιμα.

_________________
[1] "Microsoft - A History of Anticompetitive Behavior and Consumer
Harm" from the European Committee for Interoperable Systems (ECIS). (a
history of some of the notable Microsoft's anticompetitive, and most
of the times illegal, conduct from the past and present)
 -- http://www.ecis.eu/documents/Finalversion_Consumerchoicepaper.pdf

[2] Oct2008: VIA teams up with Microsoft and over 15 leading Chinese
PC manufacturing and infrastructure partners to deliver affordable,
power efficient Windows XP based mini-notes and notebooks for global
markets
 -- http://www.via.com.tw/en/resources/pressroom/pressrelease.jsp?press_release_no=2787

[3] http://www.pcworld.com/businesscenter/article/158133/microsoft_netbooks_are_killing_us.html

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS