Re: Laptops & Linux, εταιρίες στην ελλάδα, αντίδραση ( συνέχεια)

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Apr 28 16:37:57 EEST 2009

2009/4/28 George Notaras <gnot at g-loaded.eu>:

> Πάντως δεν νομίζω να δυσκολεύτηκε και πολύ. Βοήθησε και το γεγονός ότι
> οι κατασκευαστες είδαν ότι:
>
>  1) τα linux-laptops/netbooks δεν πουλούσαν όσο θα περίμενε κανείς με
> βάση τον 'πανικό' που είχαν δημιουργήσει οι Linux users στο internet και

αυτό σίγουρα ισχύει ως ένα βαθμό αλλά δεν έχω ιδέα αν ισχύει σε μεγάλο
ή μικρό βαθμό. Π.χ. ως αντιπαράδειγμα ο πρώτος κάτοχος Linux EeePC που
γνώρισα δεν νοιαζόταν καθόλου πως λεγόταν το OS στο netbook του. Αυτό
που τον ενδιέφερε ήταν πως λειτουργούσαν γρήγορα τα web browsing /
gmail / MSN / skype. Φυσικά άλλο τα παραδείγματα κι άλλο τα πραγματικά
ποσοστά

>  2) ένα ποσοστό από όσους τελικά τα αγόραζαν, το έκαναν μόνο και μόνο
> για την τιμή και πιθανότατα η πρώτη κίνηση που έκαναν στο σπίτι ήταν να
> τους βάλουν πειρατικά windows.

αυτό πιθανότατα δεν απασχολεί και τόσο τους κατασκευαστές

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS