εξομολογήσεις ενός χρήστη linux [was: ntfs-3g ή ext2ifs]

Giorgos Pallas gpall at ccf.auth.gr
Sat Apr 4 14:03:35 EEST 2009

Houtouridis Christos wrote:

> Έτσι ευτυχώς ή δυστυχώς ο καθένας μας θα πρέπει να αρκεστεί σε αυτό. Αν
> δεν καλύπτεται δεν θα χαλάσουμε τις καρδιές μας, ούτε θα κόψουμε την
> καλημέρα. Ούτε ακόμα και θα γυρίσουμε την πλάτη σε κάποιον που θα
> “ξανακυλήσει στο βούρκο του ΕΛΛΑΚ” αργότερα, όταν “και καλά” το linux θα
> είναι ακόμα ποιο uper-duper και ....έτοιμο για desktop.

Δεν είναι ανάγκη νομίζω να καταφεύγουμε στο επιθετικό 'άμα θες να
κάτσεις κάτσε, άμα θες να φύγεις φύγε, να γκρινιάζεις μόνο πάψε, δεν
μπορώ να σ' ανεχτώ', προκειμένου να γίνουμε απολογητές για
σαβουρο-ελεύθερο software που τυχόν κυκλοφορεί ή/και ανοργάνωτες
διανομές. Το να του βγάζει του ανθρώπου πάντα (και υποθέτοντας ότι δεν
είναι εξαιτίας δικου του λάθους) λάθος το verification όταν ψήνει ένα
σιντί, είναι κάτι που δικαίως κατά τη γνώμη μου μπορεί να τον κάνει να
γκρινιάξει.

Και αυτό διότι ο developer/maintainer του πακέτου μην κάνοντας
στοιχειώδη έλεγχο πριν το release, δεν σέβεται το χρόνο καν των
υπολοίπων που εργάστηκαν για αυτό. Έτσι το να πει κάποιος dev σε κάποιον
απλό χρήστη που ζητάει απαιτητικά το super-duper feature ότι 'αυτό
είναι, αν σ'αρέσει' είναι δίκαιο. Αλλά το να το πει σε κάποιον που του
ζητάει μια στοιχειώδη ποιότητα δουλειάς σε κάτι που ο ίδιος ο dev
εθελοντικά προσφέρθηκε, είναι βλακεία. Αν κάποιος κάνει develop ή
maintain από αγγαρεία ένα πακέτο, καλύτερα να βρεί κάτι καλύτερο να
κάνει με το χρόνο του.

Γ.

ΥΓ1. Debian testing rulez
YΓ2. ...me runs... :-P