Ubuntu forums

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Tue Sep 30 21:09:27 EEST 2008

on 09/30/2008 11:35 AM Alexandros Kosiaris wrote the following:

> Αυτό που κάνει η apple εννοεί.

Δεν μας ενδιαφέρει η apple. Το ubuntu κάνει τη δουλειά του; την κάνει.
Τι σόι ασφάλιση από unix χρειάζεται ο χρήστης, εγκο ακόμα ντεν καταλαβαίνει.

> [...]
> κατασκευαστές). Η στην υποστήριξη/ύπαρξη παιχνιδιών. Η στο να τρέχει της
> προκοπής το Microsoft Office Suite. Και για να σοβαρευτούμε μην πεταχτεί
> κανείς να πει για το OpenOffice γιατί δυστυχώς τα δύο τους δεν
> συνεργάζονται καθόλου καλά και όσοι το έχουν δοκιμάσει το ξέρουν. Για
> εταιρίες που θέλουν να ανταλλάζουν έγγραφα με άλλους το Microsoft Office
> είναι δυστυχώς μονόδρομος. Και ταυτόχρονα το killer-app των Windows για
> αυτό δεν θα βγεί και ποτέ για Linux. Είναι όλα θέματα των οποίων η τύχη
> εξαρτάται ελάχιστα από τους open-source developers αλλά μην

Αγκαπητέ μου ντεν συναγκονιζόμαστε παιχνιντομηχανές ...

> Κάπου το έχασες μου φαίνεται. Έλεγε ότι του φαίνεται ότι το βλέπετε με
> γηπεδική νοοτροπία και με
>
> "EEEE,OOOO τα λίνουξ μας είναι καλύτερα από τα winblowz σας κτλ κτλ"
>
> και
>
> "Είσαστε κουρέλες και εμείς καλύτεροι κτλ κτλ"
>
> Δεν ξέρω που το πάει η απάντησή σου οπότε μπορείς σε παρακαλώ να με
> βοηθήσεις να κάνω την σύνδεση;

Δεν με έπιασες από την αρχή φυσικά. Γιατί ο δημόσιος τομέας να δουλεύει
σε MS Office;
Δεν θα μπορούσε να κάνει την δουλειά του με openoffice πάνω σε linux;
Ο σκοπός είναι να μην υπάρχει ανάγκη συμβατότητας μεταξύ M$ office και
openoffice, γιατί το πρώτο θα έχει πάρει δρόμο από όλο το δημόσιο τομέα.
Τώρα με πιάνεις; Και τα λεφτά μου (το δημόσιο χρήμα) αντί να πηγαίνουν
στην M$ θα μπορούσαν να πηγαίνουν κάπου αλλού, πχ σε ένα πανεπιστήμιο
που θα συντηρεί το linux του δημοσίου.
Τώρα καταλαβαίνει;
"Εγκό ντεν έχει αυτοκίνητο καρντιά μου." :-)