Ubuntu forums

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Tue Sep 30 11:35:40 EEST 2008

Thanasis wrote:
> Παρντόν;

Αυτό που κάνει η apple εννοεί.

> Ποιό;

Το αποπάνω

> Εγκό, ντε καταλαβαίνει :-(

Ντεν πειράζει. Με το καιρό καταλάβει.

> Μήπως το ubuntu (ή το open source γενικά)  υπολείπεται σε κάτι; Και πάλι
> εγκό, ντε καταλαβαίνει... :-(

Εεεε να βλέπουμε και λίγο μπροστά μας ε; Υπολείπεται κάργα σε θέματα
drivers καρτών γραφικών πχ(αν και δεν φταίει το open source αλλά οι
κατασκευαστές). Η στην υποστήριξη/ύπαρξη παιχνιδιών. Η στο να τρέχει της
προκοπής το Microsoft Office Suite. Και για να σοβαρευτούμε μην πεταχτεί
κανείς να πει για το OpenOffice γιατί δυστυχώς τα δύο τους δεν
συνεργάζονται καθόλου καλά και όσοι το έχουν δοκιμάσει το ξέρουν. Για
εταιρίες που θέλουν να ανταλλάζουν έγγραφα με άλλους το Microsoft Office
είναι δυστυχώς μονόδρομος. Και ταυτόχρονα το killer-app των Windows για
αυτό δεν θα βγεί και ποτέ για Linux. Είναι όλα θέματα των οποίων η τύχη
εξαρτάται ελάχιστα από τους open-source developers αλλά μην
εθελοτυφλούμε παρακαλώ.

> Δεν υποτιμάω τον αντίπαλο, αλλά ρωτάς άν πρέπει να το βλέπω με την
> λογική γηπέδου; Περί γηπέδου βεβαίως πρόκειται. Τα λεφτά ολονών μας προς
> το δημόσιο, ποιός τα παίρνει; Το ubuntu, ή κάποια M$;
> Όχι απλώς περί γηπέδου, περί γηπεδάρας πρόκειται!

Κάπου το έχασες μου φαίνεται. Έλεγε ότι του φαίνεται ότι το βλέπετε με
γηπεδική νοοτροπία και με

"EEEE,OOOO τα λίνουξ μας είναι καλύτερα από τα winblowz σας κτλ κτλ"

και

"Είσαστε κουρέλες και εμείς καλύτεροι κτλ κτλ"

Δεν ξέρω που το πάει η απάντησή σου οπότε μπορείς σε παρακαλώ να με
βοηθήσεις να κάνω την σύνδεση;

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074