Ubuntu forums

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Tue Sep 30 00:17:31 EEST 2008

Thanasis wrote:
> Πολύ σωστά τα λές, και επίτρεψέ μου να συμπληρώσω, ότι ο κύριος στόχος
> και η επιτυχία του ubuntu ήταν, και είναι νομίζω να φέρει τους χρήστες
> των windblows στο linux. Μήπως θα πρέπει σώνει και καλά να τους μάθει
> και πώς δουλεύει under the hood που λένε; Μήπως θα πρέπει να τους κάνει
> και unix administrators;

Ean den 8eleis ma8eis tous xrhstes enos UNIX-based systhmatos UNIX, tote
8a prepei na tous asfaliseis *para poly kala* apo to UNIX.

To ubuntu apexei parasaggas apo to na to katafernei ayto. Kai den kserw
kiolas an einai sxediastikos stoxos tou na to kataferei.

Mexri tote, nai, 8a prepei na gineis kai ligo UNIX administrator gia na
mporeseis na diaxeiristeis ena UNIX susthma. Ola ta ypoloipa einai
snompismos toy xeiristou eidous.

> Ασφαλώς όχι. Χρήστες απλούς και ήρεμους ότι
> ξέφυγαν από αυτή την παιχνιδομηχανή που λέγεται wIndblows θέλουμε !

"Ayth h paixnidomhxanh pou legetai windows", an ksereis pente basika
pragmata sto pws na ths fer8eis kai pws na thn diaxeiristeis, einai ena
eksairetika apodotiko kai leitourgiko OS.

An epimenete na blepete to 8ema twn leitourgikwn systhmatwn me logikes
ghpedou, tote to megalytero la8os pou mporeite na kanete einai na
ypotimate ton "antipalo".