Ubuntu forums

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Mon Sep 29 20:23:10 EEST 2008

on 09/29/2008 03:04 PM Jimmy Angelakos wrote the following:

> Όσο για το μεγάλο θέμα του kernel compilation, από την πρώτη μέρα
> μπορείς να κάνεις compile δικό σου kernel στο Ubuntu όπως μπορείς και
> στο Debian και στο Gentoo και στο xxxxx. To ζήτημα είναι στο ότι (α)
> δεν είναι κάτι που ενδιαφέρει το μέσο χρήστη, (β) όποιος ξέρει να
> κάνει compile μπορεί να το κάνει και (γ) το compilation δικού σου
> πυρήνα στο Ubuntu δημιουργεί προβλήματα στο Bug tracking & reporting,
> π.χ. όταν κάποιος έχει φτιάξει δικό του kernel και στέλνει bug reports
> στη διανομή "γιατί δεν του παίζει η κάρτα τηλεόρασης με το Ubuntu".
> [...]

Πολύ σωστά τα λές, και επίτρεψέ μου να συμπληρώσω, ότι ο κύριος στόχος
και η επιτυχία του ubuntu ήταν, και είναι νομίζω να φέρει τους χρήστες
των windblows στο linux. Μήπως θα πρέπει σώνει και καλά να τους μάθει
και πώς δουλεύει under the hood που λένε; Μήπως θα πρέπει να τους κάνει
και unix administrators; Ασφαλώς όχι. Χρήστες απλούς και ήρεμους ότι
ξέφυγαν από αυτή την παιχνιδομηχανή που λέγεται wIndblows θέλουμε !
Και σ`αυτό νομίζω όλοι θα πρέπει να του βγάλουμε το καπέλο!
Εύγε στο ubuntu ! (κι` ας είμαι χρήστης και υποστηρικτής του gentoo). :-)