Ubuntu forums

DJ Art djart at linux.gr
Mon Sep 29 17:29:15 EEST 2008

On Monday 29 September 2008, Jimmy Angelakos wrote:
> Όσο για το μεγάλο θέμα του kernel compilation, από την πρώτη μέρα
> μπορείς να κάνεις compile δικό σου kernel στο Ubuntu όπως μπορείς και
> στο Debian και στο Gentoo και στο xxxxx. To ζήτημα είναι στο ότι (α)
> δεν είναι κάτι που ενδιαφέρει το μέσο χρήστη, (β) όποιος ξέρει να
> κάνει compile μπορεί να το κάνει και (γ) το compilation δικού σου
> πυρήνα στο Ubuntu δημιουργεί προβλήματα στο Bug tracking & reporting,
> π.χ. όταν κάποιος έχει φτιάξει δικό του kernel και στέλνει bug
> reports στη διανομή "γιατί δεν του παίζει η κάρτα τηλεόρασης με το
> [...]

Δηλαδή, μισό λεπτό. Γιατί μου φαίνεται δεν έχετε καταλάβει το νόημα.

Είσαι υπέρ της ακούσιας ή εκούσιας απουσίας της συγκεκριμένης σελίδας
https://help.ubuntu.com/community/Kernel/Compile από το documentation
της συγκεκριμένης διανομής ?

Εγώ, πάντως, ψάχνω τη συγκεκριμένη σελίδα από την έκδοση 5.04 του
Ubuntu, δεν ξέρω τί κάνετε εσείς. Εμένα μια διανομή με καλύπτει μόνο
όταν έχει και ένα βιβλιαράκι/manual που τη συνοδεύει και που μέσα λέει
πως γίνονται διάφορα πράγματα, συμπεριλαμβανομένου και αυτού. Το RedHat
5.2 που είχα αγοράσει πριν πόσα χρόνια είχε ένα βιβλίο μαζί και έλεγε
πώς γίνεται. Το βιβλίο του Ubuntu αν δεν κάνω λάθος είναι το
https://help.ubuntu.com, αυτό μου βγάζει όταν πάω στο www.ubuntu.com
και πατήσω Support.

Και δεν έχω κανένα κόμπλεξ να βγώ σε μια λίστα χρηστών του ίδιου
πράγματος σε πολλές εκδοχές και να πώ ότι στην εκδοχή ΤΑΔΕ δεν έχουν
βάλει μια ενότητα στο documentation που να εξηγεί αυτό που θέλω. Τα
υπόλοιπα περί υστερίας, flame, κακού χιούμορ κλπ, είναι πραγματικά
εκτός τόπου και χρόνου .....

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?