Ubuntu forums

Giorgos Pallas gpall at ccf.auth.gr
Sun Sep 28 13:11:32 EEST 2008

Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Επιτρέψτε μου και εμένα μια παρέμβαση, που ξέρετε οτι δε τη συνηθίζω σε τέτοια
> θέματα... Ο Σταύρος έχει δίκιο, η λίστα (η οποία δεν είναι "σας", αλλά όλων
> μας δηλαδή και του Σταύρου) χρειάζεται ένα στοιχειώδες επίπεδο, γιατί επειδή
> είμαστε πολλοί (:-) καλό είναι αυτό!) είναι πολύ εύκολο κάποιος να
> προσβληθεί. Δεν έχουμε όλοι την ίδια αίσθηση του humour.

Γενικά μιλώντας, όχι μόνο δεν έχουν όλοι την ίδια αίσθηση του χιούμορ,
αλλά πολλοί δεν έχουν καν. Δηλαδή όταν υπάρχουν καταφανώς υπερευαίσθητοι
και ευπρόσβλητοι άνθρωποι σε μια κοινότητα, πρέπει όλοι να
αυτολογοκρίνονται για να μην πειραχτεί κάποιος; Γιατί πρέπει δηλαδή ό,τι
και να ειπώνεται, κάποιος να σηκώνει το γάντι, και γιατί αυτό  πρέπει
να θεωρείται φυσιολογικό;