Ubuntu forums

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Sun Sep 28 13:30:48 EEST 2008

On Sunday 28 September 2008, Θοδωρής Λύτρας wrote:
> BTW, δεν είναι δικές μου ιδέες αυτές, είναι γραμμένα στο *ισχύον*
> linux-greek-users netiquette
> (http://lists.hellug.gr/lgu-netiquette.txt), άρθρο 1.6 εδάφια 1 & 3
> !!! :-D
>
> Η αλήθεια είναι οτι και μένα με ξένισε το thread. Το αρχικό post του
> Χρήστου περιείχε μόνο παράπονα για το ubuntu, με αρκετή δόση
> αοριστίας. Νομίζω οτι δεν ενδιαφέρει πολλούς να διαβάζουν τέτοια
> post. Δεν έχει σχέση με το αν συμφωνώ ή όχι (μπορεί και να συμφωνώ
> ;-)), ή με το political correctness που αναφέρθηκε ο Γιώργος ο
> Κεραμίδας. It's just pointless.

Δεν τίθεται θέμα netiquette για το συγκεκριμένο thread. Ούτε βριζόμαστε
μεταξύ μας, ούτε μιλάμε για offtopic πράγματα.

Απλώς κάνουμε κριτική σε ένα distro που τον τελευταίο καιρό είναι πολύ
της μόδας, αλλά έχει κι αυτό τα χαζά προβληματάκια του, που όμως
θεωρούμε ότι θα μπορούσαν να αποφευχθούν.

Ούτε νομίζω αφήνει τους πολλούς που χρησιμοποιούνε ubuntu αδιάφορους στο
ότι αν δεν τους παίζει ένα device θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα στο να
εντοπίσουν από το Google μια καλή λύση.

Και καλό είναι αυτή η νοοτροπία αντιμετώπισης των διανομών σαν να ήταν
πλατφόρμες Windows (αχ, δε μου παίζει το ubuntu, θα το βγάλω και θα
βάλω κάτι άλλο) να εκλείψει. Και δυστυχώς στα ubuntu forums υπάρχει σε
απίστευτο βαθμό. Όλα τα προβλήματα με τις συσκευές μπορούν να λυθούν
ΕΝΤΟΣ της ίδιας διανομής, αρκεί αυτή η διανομή να μην έχει κάνει το
θέμα του πυρήνα λαβύρινθο ...

--
KERNEL:
A part of an operating system that preserves