Ubuntu forums

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Sun Sep 28 12:53:46 EEST 2008

Στις Κυρ 28 Σεπ 2008, ο/η Thanasis έγραψε:

> Έχεις 100% δίκιο. :-)
> Απλά, κάποιοι εδώ έχουν κάνει ή τουλάχιστον νομίζουν ότι έχουν κάνει τη
> λίστα τσιφλίκι τους. :-)
> Τέλος πάντων, η λύση είναι να τα παίρνεις όλα στ` αστεία όπως εγώ :-)
> Εδώ που τα λέμε χρειάζεται και λίγο - πολύ το αστείο. :-)
> Όσο για τα ubuntu και gentoo, είναι οι καλύτερες διανομές. :-)
> http://www.gentoo.org/

Επιτρέψτε μου και εμένα μια παρέμβαση, που ξέρετε οτι δε τη συνηθίζω σε τέτοια
θέματα... Ο Σταύρος έχει δίκιο, η λίστα (η οποία δεν είναι "σας", αλλά όλων
μας δηλαδή και του Σταύρου) χρειάζεται ένα στοιχειώδες επίπεδο, γιατί επειδή
είμαστε πολλοί (:-) καλό είναι αυτό!) είναι πολύ εύκολο κάποιος να
προσβληθεί. Δεν έχουμε όλοι την ίδια αίσθηση του humour.

BTW, δεν είναι δικές μου ιδέες αυτές, είναι γραμμένα στο *ισχύον*
linux-greek-users netiquette (http://lists.hellug.gr/lgu-netiquette.txt),
άρθρο 1.6 εδάφια 1 & 3 !!! :-D

Η αλήθεια είναι οτι και μένα με ξένισε το thread. Το αρχικό post του Χρήστου
περιείχε μόνο παράπονα για το ubuntu, με αρκετή δόση αοριστίας. Νομίζω οτι
δεν ενδιαφέρει πολλούς να διαβάζουν τέτοια post. Δεν έχει σχέση με το αν
συμφωνώ ή όχι (μπορεί και να συμφωνώ ;-)), ή με το political correctness που
αναφέρθηκε ο Γιώργος ο Κεραμίδας. It's just pointless.

Από την άλλη, επειδή ο Χρήστος άνθρωπος είναι και όχι 3ος ξάδερφος του BSD
Daemon (αν & δεν είμαι σίγουρος γι'αυτό :-)), κρίμα είναι να τον σταυρώσουμε.
Μπορούμε απλά να του πάρουμε την τρίαινα και να του απαντήσουμε με μια εξίσου
αιχμηρή απάντηση, και να κάνουμε ένα *ωραίο* flame-α-λα-Γαλατικό-χωριό, μετά
το οποίο θα καθήσουμε όλοι γύρω από το τραπέζι και θα φάμε αγριογούρουνο.
It's plain fun!

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"