Ubuntu forums

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Sun Sep 28 11:36:38 EEST 2008

on 09/28/2008 10:19 AM Stavros Temertzidis wrote the following:

> Στις 27 Σεπτέμβριος 2008 7:28 μμ, ο χρήστης Christos Ricudis
> <ricudis at itc.auth.gr <mailto:ricudis at itc.auth.gr>> έγραψε:
>
>     Ayrio to prwi 8a paw na riksw mia bomba sta forums tou ubuntu. 8a
>     er8ei kaneis mazi mou?
>
>     Ka8e fora pou psaxneis gia sxedon otidhpote afora Linux sto
>     google, ta prwta 1573 results einai apo ubuntu forums, kai ola
>     lene kati san :
>

>     >>>>> Den mou douleyei h USB glyfomouniera sta Linux!
>     >>>> Oute emena!
>     >>> Oute emena!
>     >> Oute h dikia mou!
> [...]
Έχεις 100% δίκιο. :-)
Απλά, κάποιοι εδώ έχουν κάνει ή τουλάχιστον νομίζουν ότι έχουν κάνει τη
λίστα τσιφλίκι τους. :-)
Τέλος πάντων, η λύση είναι να τα παίρνεις όλα στ` αστεία όπως εγώ :-)
Εδώ που τα λέμε χρειάζεται και λίγο - πολύ το αστείο. :-)
Όσο για τα ubuntu και gentoo, είναι οι καλύτερες διανομές. :-)
http://www.gentoo.org/