Ubuntu forums

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Sun Sep 28 10:56:36 EEST 2008

> Ο συγκεκριμένος (που έκανες quote) δεν έγραψε τίποτα για εξαρτήματα
> άμβλυνσης της σεξουαλικής ευχαρίστησης γυναικών.  Είναι γνωστό, άλλωστε,
> ότι γι' αυτό έχουμε το logo του FreeBSD κι όχι το Ubuntu...
>
> Τώρα για το `code of conduct', νομίζω πως έχει ξανασυζητηθεί πολλές
> φορές το θέμα της l.g.u και η γενική ιδέα είναι «για πιο σοβαρές
> συζητήσεις το HELLUG έχει τη λίστα public at hellug.gr».

Δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι δεν είναι ερριστικός, ότι δεν προκαλεί τους
υπόλοιπους που ασχολούνται με το ubuntu. Αλλά απ' ότι βλέπω και εσύ τις
ίδιες απόψεις έχεις περί ubuntu. Γιατί και η δική σου απάντηση ερριστική
είναι. Είναι η γνωστή εμπάθεια προς το ubuntu που υπάρχει και σε κάποια
forums γενικής χρήσης...

Αλλά η λίστα αυτή έχει άλλο ρόλο και θα έπρεπε να προσεχθούν περισσότερο
αυτά τα λεπτά ζητήματα και να εμποδίζονται να προκύπουν οπαδικές τάσεις για
διανομές μεταξύ των μελών της λίστας. Υποτίθεται ότι έχουμε τα ίδια πιστεύω
(ελεύθερο λογισμικό). Και ο άλλος γράφει για ubuntu και glyfomouniera.

Μας δουλεύετε; Εγώ γράφτηκα στη λίστα για να επικοινωνώ εποικοδομητικά με
ομοϊδεάτες μου και όχι να αναλώνομαι σε αντιπαραθέσεις περί διανομών. Δεν
γίνεται αυτό το πράγμα...

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10