Ubuntu forums

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Sep 28 11:18:13 EEST 2008

On Sun, 28 Sep 2008 10:56:36 +0300, "Stavros Temertzidis" <bullgr at gmail.com> wrote:

> Δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι δεν είναι ερριστικός, ότι δεν προκαλεί
> τους υπόλοιπους που ασχολούνται με το ubuntu. Αλλά απ' ότι βλέπω και
> εσύ τις ίδιες απόψεις έχεις περί ubuntu. Γιατί και η δική σου απάντηση
> ερριστική είναι. Είναι η γνωστή εμπάθεια προς το ubuntu που υπάρχει
> και σε κάποια forums γενικής χρήσης...

Όχι όχι, με μπερδεύεις με άλλο Κεραμίδα.  Εγώ το Gentoo είναι που
σιχαίνομαι, όχι το Ubuntu!

> Αλλά η λίστα αυτή έχει άλλο ρόλο και θα έπρεπε να προσεχθούν
> περισσότερο αυτά τα λεπτά ζητήματα και να εμποδίζονται να προκύπουν
> οπαδικές τάσεις για διανομές μεταξύ των μελών της λίστας. Υποτίθεται
> ότι έχουμε τα ίδια πιστεύω (ελεύθερο λογισμικό). Και ο άλλος γράφει
> για ubuntu και glyfomouniera.
>
> Μας δουλεύετε; Εγώ γράφτηκα στη λίστα για να επικοινωνώ εποικοδομητικά
> με ομοϊδεάτες μου και όχι να αναλώνομαι σε αντιπαραθέσεις περί
> διανομών. Δεν γίνεται αυτό το πράγμα...

Το «δε γίνεται» δεν νομίζω να ισχύει και τόσο πολύ, γιατί μόλις τώρα
πετάχτηκες να δείξεις πόσο ενοχλήθηκες από ένα thread στο οποίο ΑΚΡΙΒΩΣ
αυτό γίνεται.

Επίσης, όταν λες «εγώ γράφτηκα στη λίστα γιατί ήθελα το τάδε και δεν το
έχει αυτή η λίστα», δεν ξέρω γιατί ακριβώς πρέπει να αλλάξει η λίστα για
να καλύψει τις ανάγκες που είχες πριν γραφτείς.  Συνήθως το ανάποδο
γίνεται: γραφόμαστε σε μια λίστα _επειδή_ ξέρουμε ότι μας καλύπτει :)

Μπορεί να σου φανεί «εριστικό» κι αυτό, αλλά είναι απλά μια διαπίστωση
από κάμποσα χρόνια που είμαι στη λίστα: «Ο σκοπός της l.g.u δεν είναι η
politically correct αντιπροσώπευση του Linux».  Χωρίς να αναλύσουμε σε
βάθος το αν συμφωνώ ή όχι, η πολιτική ορθότητα και το «καθώς πρέπει»
κλίμα δεν έχει ευδοκιμήσει ιδιαίτερα στην linux-greek-users.  Αντίθετα,
έχει γνωριστεί πολύς κόσμος που μετά από χρόνια κοινής συμμετοχής έχει
την άνεση να γράφει όπως ακριβώς θα μιλούσε και με τον κολλητό του όταν
πάνε για καφέ.

Ή θες να μου πεις ότι εσύ με τους κολλητούς σου δε λέτε ποιά διανομή
είναι καλύτερη;  Και χάνετε όλη την πλάκα;  ``WTF WHY?''