Ubuntu forums

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Sep 28 10:28:05 EEST 2008

On Sun, 28 Sep 2008 10:19:23 +0300, "Stavros Temertzidis" <bullgr at gmail.com> wrote:
> Στις 27 Σεπτέμβριος 2008 7:28 μμ,
>ο χρήστης Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr> έγραψε:

> Και κάτι τελευταίο προς το board του Hellug... Στις λίστες σας δεν
> υπάρχει κανένα code of conduct για να συμμαζεύετε λίγο τα άτομα που
> ξεφεύγουν; Ο συγκεκριμένος αφού άφησε τα gkamisia με τους gyftous
> πιάστηκε τώρα με τη glyfomouniera. Αυτό είναι το επίπεδο της λίστας;
> Και εγώ είμαι υποχρεωμένος να τα διαβάζω; Εκτός και αν προτείνετε
> στους υπόλοιπους που δεν τους αρέσει αυτό το επίπεδο να διαγράφονται
> από τη λίστα.

Ο συγκεκριμένος (που έκανες quote) δεν έγραψε τίποτα για εξαρτήματα
άμβλυνσης της σεξουαλικής ευχαρίστησης γυναικών.  Είναι γνωστό, άλλωστε,
ότι γι' αυτό έχουμε το logo του FreeBSD κι όχι το Ubuntu...

Τώρα για το `code of conduct', νομίζω πως έχει ξανασυζητηθεί πολλές
φορές το θέμα της l.g.u και η γενική ιδέα είναι «για πιο σοβαρές
συζητήσεις το HELLUG έχει τη λίστα public at hellug.gr».