film scanning

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Oct 26 14:53:05 EET 2008

Stavros Giannouris wrote:
> Γειά σας.
>
> Θέλω να αγοράσω ένα flatbed scanner, του οποίου η κύρια χρήση θα είναι
> η σάρωση αρνητικών 35mm, και αργότερα η σάρωση εκτυπωμένων φωτογραφιών
> και εγγράφων, και με κόστος που να κυμαίνεται στην περιοχή κάτω από
> 200€.
>
> Ενδιαφέρον υποψήφιο μοντέλο το Epson Perfection 3490 PHOTO[1] ή το
> V350 Photo[2]. Για το πρώτο στην ιστοσελίδα του sane project η
> υποστήριξη αναφέρεται ως "καλή" (Good), που σημαίνει ότι η συσκευή
> υποστηρίζεται γενικά, πλην ορισμένων "εξωτικών" λειτουργιών, το δεύτερο
> [...]

Εδώ και δυο μήνες ψήνομαι κι εγώ για flatbed scanner για σάρωση
αρνητικών. Κατέληξα στο Epson perfection v350, το οποίο από ό,τι ξέρω
υποστηρίζεται πλήρως (εκτός _αν_θυμάμαι_καλά_ από τον αυτόματο τροφοδότη
του film) από το sane backend[1] της epson. Από την άλλη, διάβασα πως
καλό για τα λεφτά του φαίνεται και το epson perfection v200, το οποίο
δουλεύει με το ίδιο backend. Κλίνω προς το V350.

θα με ενδιέφερε κι εμένα να ακούσω άλλες προτάσεις όσον αφορά το
hardware, καθώς και εμπειρίες κατόχων.

[1] http://www.avasys.jp/english/linux_e/dl_scan.html