Anavathmisi pirina me xrisi "kernelcheck" kai minimata sfalmatwn

george fragos fragos.george at gmail.com
Thu Oct 30 08:38:06 EET 2008

   Χρησιμοποίησα την εφαρμογή kernelcheck για να αναβαθμίσω τον πυρήνα
2.6.24-19 σε 2.6.27.  Προς το τέλος της διαδικασίας η εφαρμογή
εμφάνισε το εργαλείο xconfig το οποίο έκλεισα αμέσως χωρίς να παρέμβω
καθόλου.  Η αναβάθμιση συνεχίστηκε για λίγο ακόμη ώσπου μου δόθηκε η
τριπλή επιλογή για τις ρυθμίσεις του grub.  Κάθε φορά που εμφανίζεται
η επιλογή αυτή (μετά από Update, για παράδειγμα) διαλέγω πάντοτε
εκείνη που λέει να διατηρηθούν οι παλαιές ρυθμίσεις στο μενού του
grub, αφήνοντας για το μέλλον την χειροκίνητη προσθήκη επιπλέον
γραμμών στο menu.lst (πράγμα, όμως, που πάντοτε αμελλώ να κάνω!)
προκειμένου να εκμεταλλευτώ την όποια ωφέλεια από την αναβάθμιση του
πυρήνα.  Τελικά, η διαδικασία με το kernelcheck τελείωσε απρόσκοπτα
και χωρίς το παραμικρό σφάλμα...
  Φυσικά, κάνοντας την απαραίτητη επανεκκίνηση το μενού του grub δεν
εμφάνισε καμία αλλαγή, γι' αυτό βάλθηκα (για πρώτη φορά) να εντοπίσω
τα νέα vmlinuz και initrd και να "οδηγήσω" σε αυτά τον  boot manager.
Πράγματι, τα βρήκα στην θέση όπου αναμενόταν να βρίσκονται και
προχώρησα στις λίγες αλλαγές του menu.lst.  Η επανεκκίνηση με τον νέο
πυρήνα 2.6.27 σταματάει για λίγα δευτερόλεπτα σε μήνυμα επτά ή δέκα
γραμμών, το οποίο μου είναι αδύνατον να αναπαράγω εδώ, και το γραφικό
περιβάλλον φορτώνει κανονικά και σταθεροποιείται: όσο κι αν έψαξα στα
γραφικά εργαλεία καταγραφής συστήματος ή με την εντολή dmesg, δεν
μπόρεσα να εμφανίσω εκείνο το μήνυμα που είμαι σίγουρος ότι είναι
σημαντικό!
  Σε ποιά θέση μπορώ να βρω το σχετικό μήνυμα που παρήγαγε η
αναβάθμιση του πυρήνα, ώστε γνωστοποιώντας το στην λίστα να μπορέσετε
να με βοηθήσετε στην αντιμετώπισή του...;

  Γιώργος Φράγκος