film scanning

Stavros Giannouris stavrosg at hellug.gr
Sat Oct 25 19:57:05 EEST 2008

Γειά σας.

Θέλω να αγοράσω ένα flatbed scanner, του οποίου η κύρια χρήση θα είναι
η σάρωση αρνητικών 35mm, και αργότερα η σάρωση εκτυπωμένων φωτογραφιών
και εγγράφων, και με κόστος που να κυμαίνεται στην περιοχή κάτω από
200€.

Ενδιαφέρον υποψήφιο μοντέλο το Epson Perfection 3490 PHOTO[1] ή το
V350 Photo[2]. Για το πρώτο στην ιστοσελίδα του sane project η
υποστήριξη αναφέρεται ως "καλή" (Good), που σημαίνει ότι η συσκευή
υποστηρίζεται γενικά, πλην ορισμένων "εξωτικών" λειτουργιών, το δεύτερο
δεν αναφέρεται καν. (Αν και υποψιάζομαι ότι απλώς δεν έχει ενημερωθεί η
ιστοσελίδα[;])

Το ερώτημα μου τώρα είναι το εξής: Έχει κάποιος εμπειρία με τις
συγκεκριμένες συσκευές, και ειδικότερα σχετικά με τη σάρωση
αρνητικών; Και αν όχι με αυτές, με κάποια άλλη που μπορώ να προμηθευτώ
από την τοπική αγορά;

-S.

Υ.Γ. Βασικά, θα προτιμούσα τον 4490[3] που υποστηρίζεται πλήρως αλλά
βγαίνει λίγο εκτός προϋπολογισμού και θα προτιμούσα να πάρω κάτι πιο
οικονομικό αν γίνεται.

[1] http://www.skroutz.gr/s/2493/Epson-Perfection-3490-Photo.html
[2] http://www.skroutz.gr/s/2496/Epson-Perfection-V350-Photo.html
[3] http://www.skroutz.gr/s/47192/Epson-Perfection-4490.html