Πρόταση βελτίωσης των όρων χρήσης του hellug forum

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat Oct 11 16:57:50 EEST 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Διαλέγω ένα τυχαίο post, γιατί πραγματικά με έχει αφήσει έκπληκτο όλο το
> συγκεκριμένο thread (και μερικά άλλα τώρα τελευταία).  Η παρακάτω
> απάντηση δεν έχει να κάνει μόνο με τη φράση που έκανα quote, αλλά με
> *όλο* το κλίμα του thread.

Έχεις απόλυτο δίκιο. Πολύ μπλά-μπλά (συμπεριλαμβανομένου κι εμού) κι από
ουσία τίποτα.

> Εμένα όλο το thread μου φέρνει πάντως το παρακάτω στο νου:
>
>     Πολύ ελεύθερος χρόνος;
>
>     Όποιος έχει ελεύθερο χρόνο και θέλει να κάνει κάτι _εποικοδομητικό_
>     για το free software & open source, ας μου στείλει ένα email στο
>     keramida at FreeBSD.org.  Υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα που
>     μπορούμε να κάνουμε από το να πλακωνόμαστε.
>
>     Για παράδειγμα, πρέπει να ενημερώσουμε τα παρακάτω Ελληνικά κείμενα
>     τεκμηρίωσης, για να είναι συγχρονισμένα με τα αντίστοιχα Αγγλικά:

[...]

> [...]
> αρχικά ένωσε τους 21 που έγιναν ιδρυτικά μέλη:
>
>     Αυτό που γουστάρουμε, και αυτό που προωθεί το FS/OSS, σε ένα
>     παρεΐστικο κλίμα καλής διάθεσης.
>
> Δεν ξέρω γιατί το έχουμε χάσει αυτό, αλλά όπως είπα και πιο πάνω, αν
> έχετε _πολύ_ ελεύθερο χρόνο, πείτε μου ποιό από τα παραπάνω κείμενα θα
> μπορούσατε να «συγχρονίσετε» με το αντίστοιχο Αγγλικό, κι εγώ θα βοηθήσω
> με ότι χρειαστεί από πλευράς version control, patching, και commit στο
> CVS του BSD.  Αν τελικά αποδειχθεί ότι έχετε _ΠΑΡΑ_ πολύ ελεύθερο χρόνο,
> και δεν σας προλαβαίνω μάλλον θα αναγκαστώ να σας προτείνω και για

Προσωπικά, λόγω έλλειψης χρόνου, έχω εδώ και μήνες ένα σχετικά μακρύ
todo list με κάποια πράγματα που θέλω να κάνω στα pc εδώ στο σπίτι, με
πρώτη προτεραιότητα ένα graph generator με βάση το rrdtool. Ναι, έπεισα
τον εαυτό μου ότι ο κόσμος χρειάζεται άλλο ένα τέτοιο πρόγραμμα :)

Πάντως, Θα ήθελα κάποια στιγμή, όπως είχα γράψει και στο παρελθόν, να
ασχοληθώ με τη μετάφραση του documentation του FreeBSD i) για να μάθω γι
αυτό το OS ii) γιατι είναι μια πολύ καλή εξάσκηση των αγγλικών και iii)
επειδή μου αρέσει που υπάρχει μεγάλη αφοσίωση με το project σε όσους
ασχολούνται με αυτό.