Πρόταση βελτίωσης των όρων χρήσης του hellug forum

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Oct 12 10:44:17 EEST 2008

George Notaras wrote:

> Έχεις απόλυτο δίκιο. Πολύ μπλά-μπλά (συμπεριλαμβανομένου κι εμού) κι από
> ουσία τίποτα.

Πάντως θα ήθελα να διευκρινίσω κάποια πράγματα, ώστε να αποφευχθούν
παρεξηγήσεις κτλ. Δεν έχω κάτι εναντίον του συλλόγου και σέβομαι
απολύτως την προσπάθεια που γίνεται.

Ο λόγος που αναφέρθηκα στο μήνυμα της Έφης είναι ότι σε διάφορες
περιπτώσεις ο σύλλογος επιδεικνύει μια δυσκολία στο να αποδεχτεί ή να
απόδόσει τα εύσημα σε contributors που δεν είναι μέλη, λες και κάτι
τέτοιο θα μείωνε την υπόληψη του συλλόγου ή την ικανότητα των μελών του.

Φυσικά δεν θα αναφερθώ σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Απλά πρόκειται για
μια εντύπωση που μου έχει δημιουργηθεί παρακολουθώντας ορισμένες
συζητήσεις τα τελευταία 3-4 χρόνια.

Παρά τα όσα ειπώθηκαν, συνεχίζω να πιστεύω πως όταν κάποιος ξοδεύει ένα
σεβαστό μέρος του ελεύθερου χρόνου του για να συνεισφέρει σε ένα έργο,
είτε αυτό λέγεται software project είτε λέγεται σύλλογος, τότε
οπωσδήποτε αξίζει ένα ευχαριστήριο email καθώς και μια αναφορά σε μια
δημόσια σελίδα/αρχείο στην οποία καταγράφονται όλα τα contributions.

my 2 eurocents και over και out.