Cosmote Internet 'On the go'

George Miliotis (Corfiot) corfiot at elementality.org
Mon Oct 6 23:46:57 EEST 2008

Γιώργος Πάλλας wrote:

> Καλά, οι εταιρίες άπειρες φορές έχουν αποδείξει ότι δεν ντρέπονται να
> πουλήσουν υπηρεσίες για τις οποίες δεν είναι έτοιμες από άποψη υποδομών,
> support (λέγε με forthnet και 2play), οπότε σιγά τα ωά αν έγραφαν ότι
> ναι μεν παίζει, αλλά δεν υποστηρίζεται...

Γιατί σιγά τα ωά; Αν μπορείς με ελάχιστο κόστος να βάλεις και το linux
στη λίστα, να είσαι και ο μόνος που το έχει στην αγορά, γιατί να μη το
κάνεις;

Εγώ θα έδινα εφάπαξ 100-200-300 ευρώ στην ΕΕΧΙ ή κάποιον άλλον να το
βάλουν σε 2-3 διανομές και να μου στείλουν 2-3 rpm να τα δίνω. Απλά δεν
υπάρχει καν business sense προφανώς.

--Γ