Re: Πρόταση βελτίωσης των όρων χρήσης του hellug forum

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Oct 7 00:32:05 EEST 2008

Η ανικανότητα  του Hellug να χειριστεί με αξιοπρέπεια αν όχι με
αποτελεσματικότητα ακόμα και τις απλούστερες καταστάσεις είναι
απερίγραπτη. Εν τέλη ο σύλλογος στην τρέχουσα μορφή του δεν αξίζει την
παραμικρή προσφορά. Ελπίζω τα ικανά μέλη του να καταφέρουν να
επιπλεύσουν και στο μέλλον να κάνουν τον σύλλογο τουλάχιστον υποφερτό.

So Long, and Thanks for All the Fish

2008/9/8 Nick Demou <ndemou at gmail.com>:
> τον Οκτώβριο του 2007 είχα κάνει κάποια σχόλια πάνω στους όρους χρήσης
> του hellug forum [1] και ο Γιάννης Στοΐλης έδειξε ενδιαφέρον να κάνει
> αλλαγές (τουλάχιστον στο σημείο που θεωρούσα κρίσιμο). Τον Απρίλιο του
> 2008 ο Γιάννης μου ζήτησε να γράψω ένα ολοκληρωμένο κείμενο, το έγραψα
> και του το έστειλα. Ο Γιάννης έκανε κάποιες μικρές διορθώσεις το
> θεώρησε αξιοπρεπές και μου είπε ότι θα το έδειχνε στους υπόλοιπους
> προς συζήτηση/έγκριση. Δυστηχώς όταν του το υπενθύμισα τον Ιούλη έμαθα
> ότι δεν προλάβαινε πλέον να βοηθά στο forum και με παρότρυνα να
> [...]

τον Οκτώβριο του 2008 ο σύλλογος μ' έχει ακόμα κανονικότατα γραμμένο:
ούτε απάντηση: "ευχαριστούμε, οι προτάσεις θα ληφθούν υπόψη", ούτε
απάντηση: "ευχαριστούμε, επικοινωνήστε με τον τάδε υπεύθυνο" -- τίποτα
εκτός από αναξιοπρεπή σιωπή.

Λίγους μήνες πριν ρώτησα πως θα μπορούσα να χαρίσω χρήματα ως ιδιότης
και επίσης δεν πήρα απάντηση! Τόσο γελοίο όσο και τραγικό...

Η παρούσα κατάσταση είχε επαναληφθεί και περίπου ένα χρόνο πριν όταν
είχα γράψει και προτείνει ένα κείμενο για το site του Hellug και η
απάντηση του συλλόγου ήταν... "| /dev/nul".

Όλα τα παραπάνω έχουν γίνει δημόσια και πιθανότατα να ξεχνώ κι άλλες
φορές που έχει επαναληφθεί το ίδιο σενάριο. Οπότε σήμερα βαρέθηκα να
περιμένω επικοινωνία --έστω και τυπική-- από την ελίτ του board και
καταθέτω με το παρόν την εμπειρία μου για όσους αναρωτιούνται τι σόι
άνθρωποι διοικούν τον Hellug.