Re: περίπλοκα access rights σε samba

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Oct 6 22:13:55 EEST 2008

2008/10/6 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>:

> [...]
> Αν θες να το κάνεις για πολλούς χρήστες,
>
> chgrp -R Gn /path/to/Sk
> chmod -R 2775 /path/to/Sk
>
> και βάζεις όλους τους σχετικούς χρήστες στο group Gn.

Ευχαριστώ Αντώνη. Στο μεταξύ διάβαζα - διάβαζα - διάβαζα και από όσα
κατάλαβα ο ενδεδειγμένος τρόπος είναι η χρήση ACLs[1] (αλλιώς αργά η
γρήγορα θα χάσεις την μπάλα απο τα δεκάδες groups που θα αναγκαστείς
να φτιάξεις). Υπάρχει και ωραίος τρόπος η ανάθεση δικαιωμάτων να
γίνεται από τους windows clients (απο το περιβάλλον του explorer) το
οποίο στην περίπτωση μου είναι πολύ καλό μιας και θέλω να το κάνει
χρήστης άπειρος με το Linux. Απαιτείται όμως ο samba server να έχει το
ρόλο domain controler οπότε πρέπει να συνεχίσω να διαβάζω - διαβάζω -
διαβάζω ... ή να αλλάξω τις προδιαγραφές :)