περίπλοκα access rights σε samba

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Oct 6 13:24:10 EEST 2008

On Tuesday 30 September 2008 22:38:24 Nick Demou wrote:
> έχω Ν users και Κ shares σε ένα samba server και θέλω να μπορώ να δίνω full
> access για το τυχαίο share Sk στον τυχαίο χρήστη Un. Πως γίνεται?

chown -R Un /path/to/Sk

Αν θες να το κάνεις για πολλούς χρήστες,

chgrp -R Gn /path/to/Sk
chmod -R 2775 /path/to/Sk

και βάζεις όλους τους σχετικούς χρήστες στο group Gn. Δηλαδή όπως θα
το έκανες για Linux/Unix το κάνεις και για Samba. Πιθανόν η Samba να
έχει τρόπο να το κάνει και αλλιώς, αλλά εγώ προτιμώ αυτό, το οποίο
λειτουργεί ως έχει και όταν έρθει η ώρα να δώσεις πρόσβαση και με άλλο
τρόπο (WebDAV, scp, κλπ.)