Linux-greek-users Digest, Vol 65, Issue 26

Apollon Oikonomopoulos apoikos at csl.mech.ntua.gr
Wed Oct 1 11:22:10 EEST 2008

On 10:13 Wed 01 Oct     , Thanasis wrote:

> Σωστόοοος ! Couldn't have said it better. :-)
> Και το κακό είναι ότι κάποια στιγμή μπήκαν και στο δημόσιο ! :-(
> ...και άντε να τα βγάλεις απο`κεί τώρα... :-(
> ...άλλες χώρες το έχουν καταφέρει ή εν πάση περιπτώσει το προχωρούν :-)
> ... αλλά εμείς όπως πάντα ουραγοί θα είμαστε... για να μήν το πώ
> κι`αλλιώς... :-(

Όπως ειπώθηκε, τα Windows χρησιμοποιούνται και σε πολύ σοβαρότερα
περιβάλλοντα. Έχετε δει/δουλέψει ποτέ Active Directory; Προφανώς όχι.
Όχι, δεν κάνει πολλά παραπάνω πράγματα απ' ότι μπορείς να κάνεις και σε
UNIX με LDAP, Kerberos και desktop lockout, αλλά τα κάνει απλά, καλά και
out of the box και αυτό καθιστά τα windows μια λογική και αντικειμενικά
καλή επιλογή για ένα εταιρικό περιβάλλον αυτή τη στιγμή. Όχι, ούτε εμένα
μου αρέσει, αλλά έχω χρέος να αναγνωρίσω 5-10 πράγματα που *ισχύουν*
ώστε να ξέρω τι μου γίνεται. Με την τακτική σας να υποτιμάτε με
περιπαικτικούς χαρακτηρισμούς τον αντίπαλο, απλά υποδηλώνετε ότι έχετε
ελάχιστη επαφή με την πραγματικότητα.

Τα Windows λοιπόν σε συγκεκριμένους τομείς κάνουν τη δουλειά τους πολύ
καλά. Το Linux/FreeBSD/whatever, αν θέλει να τα εκτοπίσει, θα πρέπει να
κάνει την ίδια δουλειά αρκετά καλύτερα. Αυτή είναι η πραγματικότητα, και
οποίος νομίζει ότι πρόκειται ποτέ να εκτοπιστούν τα Windows από το
δημόσιο απλά και μόνο για να έχουμε open standards, πλανάται πλάνη
οικτρά.

/Απόλλων