Linux-greek-users Digest, Vol 65, Issue 26

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Oct 1 10:14:07 EEST 2008

On Wed, 1 Oct 2008 09:52:06 +0300, "Λουκάς Σταμέλλος" <lstamellos at gmail.com> wrote:
> Στις 30 Σεπτέμβριος 2008 2:44 μμ, ο χρήστης Alexandros Kosiaris
> <alex at noc.ntua.gr> έγραψε:

> Μα το ότι είναι *κυρίως* παιχνιδομηχανή (βλ.: "μπαμπά, το pc θέλει
> αναβάθμιση γιατί δε μου τρέχει το crysis") είναι ο βασικός λόγος που
> τα Windows είναι *ακόμα* στην αγορά. Και για να ακριβολογώ, όχι απλά
> το ότι είναι τα ίδια τα Windows μια πλατφόρμα gaming, αλλά το ότι οι
> διανομές Linux *δεν ειναι*.

Τα Windows χρησιμοποιούνται και σε περιβάλλοντα στα οποία δεν υπάρχουν
(ή έστω "δεν υπάρχουν επίσημα") παιχνίδια όμως.  Εταιρικά περιβάλλοντα,
ως επί το πλείστον.  Δεν είναι σωστό να τα αντιμετωπίζουμε ως ακόμα μία
παιχνιδομηχανή, γιατί δε βλέπω να χάνουν πολύ σε έδαφος από το PS3 ή το
Xbox...

> Σοφιστεία, το λιγώτερο.
>
> Στην πρώτη περίπτωση ο σκοπός είναι κοινωφελής, στο δικό σου
> παράδειγμα, ο σκοπός είναι ιδιοτελής. Οπότε δεν τα κάνεις ακριβώς
> λιανά, μάλλον θολά :)

Ε γι αυτό ακριβώς οι "κακοί" σκοποί πρώτα προσπαθούν να σε πείσουν ότι
δεν είναι ιδιοτελείς και μετά βασίζονται στο "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα".
Δεν είναι τόσο σοφιστεία αυτό που έγραψε ο Αλέξανδρος.