Linux-greek-users Digest, Vol 65, Issue 26

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Wed Oct 1 10:13:13 EEST 2008

on 10/01/2008 09:52 AM Λουκάς Σταμέλλος wrote the following:
> Στις 30 Σεπτέμβριος 2008 2:44 μμ, ο χρήστης Alexandros Kosiaris
> <alex at noc.ntua.gr> έγραψε:
>
> Μα το ότι είναι *κυρίως* παιχνιδομηχανή (βλ.: "μπαμπά, το pc θέλει
> αναβάθμιση γιατί δε μου τρέχει το crysis") είναι ο βασικός λόγος που
> τα Windows είναι *ακόμα* στην αγορά. Και για να ακριβολογώ, όχι απλά
> το ότι είναι τα ίδια τα Windows μια πλατφόρμα gaming, αλλά το ότι οι
> διανομές Linux *δεν ειναι*.

Σωστόοοος ! Couldn't have said it better. :-)
Και το κακό είναι ότι κάποια στιγμή μπήκαν και στο δημόσιο ! :-(
...και άντε να τα βγάλεις απο`κεί τώρα... :-(
...άλλες χώρες το έχουν καταφέρει ή εν πάση περιπτώσει το προχωρούν :-)
... αλλά εμείς όπως πάντα ουραγοί θα είμαστε... για να μήν το πώ
κι`αλλιώς... :-(

> Σοφιστεία, το λιγώτερο.
>
> Στην πρώτη περίπτωση ο σκοπός είναι κοινωφελής, στο δικό σου
> παράδειγμα, ο σκοπός είναι ιδιοτελής. Οπότε δεν τα κάνεις ακριβώς
> λιανά, μάλλον θολά :)
>
> Φιλικά,
Εννοείται (αλλά κάποιοι είναι φαίνεται σε άλλο μήκος κύματος και δεν το
πιάνουν) :-)
+1