Linux-greek-users Digest, Vol 65, Issue 26

Λουκάς Σταμέλλος lstamellos at gmail.com
Wed Oct 1 09:52:06 EEST 2008

Στις 30 Σεπτέμβριος 2008 2:44 μμ, ο χρήστης Alexandros Kosiaris
<alex at noc.ntua.gr> έγραψε:

> Δεν είναι μόνο παιχνιδομηχανή. Δεν θα ήταν εγκατεστημένα στο 95% των PC
> παγκοσμίως εάν ήταν μόνο παιχνιδομηχανή. Είπαμε έχουν χίλια δύο κακά
> αλλά ο μηδενισμός δεν ωφελεί.

Μα το ότι είναι *κυρίως* παιχνιδομηχανή (βλ.: "μπαμπά, το pc θέλει
αναβάθμιση γιατί δε μου τρέχει το crysis") είναι ο βασικός λόγος που
τα Windows είναι *ακόμα* στην αγορά. Και για να ακριβολογώ, όχι απλά
το ότι είναι τα ίδια τα Windows μια πλατφόρμα gaming, αλλά το ότι οι
διανομές Linux *δεν ειναι*.

> !!η μετάβαση ειναι
>
> Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα; πραγματικά το πιστεύεις αυτό; Ας το κάνω λιανά
>
> Ας θεωρήσουμε ότι οι δύο μας έχουμε από μία επιχείρηση και είμαστε
> ανταγωνιστές. Για να πάψεις να μου παίρνεις πελατεία και δουλειές μπορώ
> να κάνω ότι θέλω; Όπως πχ να φροντίσω να πάθεις ένα ατύχημα;

Σοφιστεία, το λιγώτερο.

Στην πρώτη περίπτωση ο σκοπός είναι κοινωφελής, στο δικό σου
παράδειγμα, ο σκοπός είναι ιδιοτελής. Οπότε δεν τα κάνεις ακριβώς
λιανά, μάλλον θολά :)

Φιλικά,
--
Λουκάς Σταμέλλος