Wanted: Free shell account

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Wed Nov 19 11:51:53 EET 2008

George Miliotis (Corfiot) wrote:

> Γιατί πρέπει να μιλάς τόσο προσβλητικά για προσπάθειες ανθρώπων επειδή
> δεν σου αρέσει εσένα; Εμένα με ικανοποιεί πλήρως και μάλιστα το τρέχω
> πάνω από ένα χρόνο για παρακολούθηση πολλών μηχανημάτων χωρίς πρόβλημα.
> Ο φίλος Δήμου μπορεί να το δει, να το δοκιμάσει και να αποφασίσει. Αν
> μίλαγε έτσι κάποιος για ένα δικό σου open source project θα σου άρεσε;

Ενω αμα ελεγα το ιδιο για ενα προιον της Microsoft, καθολου δε θα μας
ενδιεφερε ο πονος του developer. Βλεπεις, ο,τι ειναι open source ειναι
καλο, και οτι ειναι καλο ειναι open source.

Οποια υποκρισια.

Το γεγονος οτι κατι ειναι open source, η οτι καποιος κοπιασε για να το
φτιαξει, δεν το τοποθετει αυτοματως στο απυροβλητο καθε κριτικης.

Το γεγονος οτι κατι εσενα προσωπικα σου δουλευει, δεν σημαινει οτι δεν
υπαρχουν χιλιοι πιθανοι τροποι να μην δουλεψει σε καποιον αλλον.

Επειδη μας αρεσει το open source και εχουμε συνηθισει τοσο να λεμε στον
κοσμο τις PR καραμελες του ειδους "κανενα bug δεν μενει αλυτο δοθεντων
αρκετων reviewers", δε σημαινει οτι πρεπει να τις πιστευουμε κιολας
εμεις οι ιδιοι οταν δεν ισχυουν. Ειδικα μολις ξεφυγεις απο το top-100
των open source projects που νοιαζονται αναγκαστικα για την ποιοτητα
λογω μεγαλου "κυκλου εργασιων", θα δεις το *απιστευτο σκουπιδαριο*.

Ακομα και στο top-100 θα δεις projects απαραδεκτα απο καθε αποψη
software engineering, που δε θα περνουσαν ποτε ουτε καν ενα στοιχειωδως
σοβαρο quality control, και που δεν ειναι υπερβολη να πουμε οτι μαλλον
λειτουργουν καταλαθος (το Nagios ειναι ενα παραδειγμα, και το Asterisk
ειναι ενα αλλο). Το μονο που σωζει ορισμενα απο αυτα, ειναι η συγκριση
με αντιστοιχα proprietary closed source projects, που ειναι εξισου και
περισσοτερο αθλια.

Κι οσον αφορα συγκεκριμενα για το Nagios, που το εχω δουλεψει, μου εχει
σκασει στη μαπα, και εχω φαει ωρες να διορθωνω βλακειες του, επετρεψε
μου και ως χρηστης και ως προγραμματιστης να εχω ΠΑΡΑ πολυ εντονες
αποψεις για ενα προγραμμα στο οποιο, για να αναφερω ενα παραδειγμα που
θυμαμαι, ο καλυτερος τροπος που σκεφτηκε καποιος για να κανει ping ενα
host ειναι αυτος εδω :

int run_ping (const char *cmd, const char *addr)
{
        if ((child_process = spopen (cmd)) == NULL) die (STATE_UNKNOWN,
_("Could not open pipe: %s\n"), cmd);
        while (fgets (buf, MAX_INPUT_BUFFER - 1, child_process)) {
                 /* get the percent loss statistics */
                if(sscanf(buf,"%*d packets transmitted, %*d packets
received, +%*d errors, %d%% packet loss",&pl)==1 ||
                         sscanf(buf,"%*d packets transmitted, %*d
packets received, +%*d duplicates, %d%% packet loss", &pl) == 1 ||
                         sscanf(buf,"%*d packets transmitted, %*d
received, +%*d duplicates, %d%% packet loss", &pl) == 1 ||
                         sscanf(buf,"%*d packets transmitted, %*d
packets received, %d%% packet loss",&pl)==1 ||
                         sscanf(buf,"%*d packets transmitted, %*d
packets received, %d%% loss, time",&pl)==1 ||
                         sscanf(buf,"%*d packets transmitted, %*d
received, %d%% loss, time", &pl)==1 ||
                         sscanf(buf,"%*d packets transmitted, %*d
received, %d%% packet loss, time", &pl)==1 ||
                         )
                        continue;
       }
}