Wanted: Free shell account

George Miliotis (Corfiot) corfiot at elementality.org
Tue Nov 18 20:52:39 EET 2008

Christos Ricudis wrote:
> G. Miliotis [Corfiot] wrote:
[σνιπ]

> Να συμπληρωσω;
>
> Το λενε nagios και ειναι μια αθλιοτητα που δε θα επρεπε ποτε να αφεθει
> να δει το φως της ημερας. Δυστυχως, μεχρι πριν απο αρκετο καιρο που το
> ειχα κοιταξει, ηταν το μοναδικο open-source services monitoring
> μαραφετι της προκοπης (για εξαιρετικα χαμηλες τιμες προκοπης) που
> κουτσα-στραβα (για εξαιρετικα υψηλες τιμες κουτσου και στραβου) δουλευε.
Γιατί πρέπει να μιλάς τόσο προσβλητικά για προσπάθειες ανθρώπων επειδή
δεν σου αρέσει εσένα; Εμένα με ικανοποιεί πλήρως και μάλιστα το τρέχω
πάνω από ένα χρόνο για παρακολούθηση πολλών μηχανημάτων χωρίς πρόβλημα.
Ο φίλος Δήμου μπορεί να το δει, να το δοκιμάσει και να αποφασίσει. Αν
μίλαγε έτσι κάποιος για ένα δικό σου open source project θα σου άρεσε;

> Λογικα απο τοτε πρεπει να εχει κανει αρκετη προοδο και το OpenNMS,
> ριξτε του μια ματια.
Ενδιαφέρον. Τι το καλύτερο έχει από το nagios;

---Γ