Wanted: Free shell account

George Miliotis corfiot at elementality.org
Wed Nov 19 12:26:16 EET 2008

Christos Ricudis wrote:
> Ενω αμα ελεγα το ιδιο για ενα προιον της Microsoft, καθολου δε θα μας
> ενδιεφερε ο πονος του developer. Βλεπεις, ο,τι ειναι open source ειναι
> καλο, και οτι ειναι καλο ειναι open source.
>
> Οποια υποκρισια.
>
> Το γεγονος οτι κατι ειναι open source, η οτι καποιος κοπιασε για να το
> φτιαξει, δεν το τοποθετει αυτοματως στο απυροβλητο καθε κριτικης.
Είναι θέμα βασικής ευγένειας προς τη δουλειά συναδέλφων προγραμματιστών,
OSS ή μη. Και για τα Windows να μιλάγαμε, δεν είναι τρόπος αυτός να
μιλάμε αν είμαστε σοβαροί άνθρωποι. Δεν νομίζω ότι ο τρόπος κριτικής που
χρησιμοποίησες προσφέρει τίποτα. Ούτε και το να με αποκαλείς υποκριτή.

Απογοητεύομαι γιατί δε μπορούμε να κάνουμε μια απλή συζήτηση στη λίστα
αυτή χωρίς να μπλεχτούμε σε «θρησκευτικές» διαμάχες.
Δεν θα κουράσω άλλο συζητώντας επί αυτού.
--Γ