Wanted: Free shell account

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Tue Nov 18 12:41:49 EET 2008

G. Miliotis [Corfiot] wrote:

> Ναι. Το λένε nagios και είναι Free. Ψάχτο στο γούγλη.

Να συμπληρωσω;

Το λενε nagios και ειναι μια αθλιοτητα που δε θα επρεπε ποτε να αφεθει
να δει το φως της ημερας. Δυστυχως, μεχρι πριν απο αρκετο καιρο που το
ειχα κοιταξει, ηταν το μοναδικο open-source services monitoring μαραφετι
της προκοπης (για εξαιρετικα χαμηλες τιμες προκοπης) που κουτσα-στραβα
(για εξαιρετικα υψηλες τιμες κουτσου και στραβου) δουλευε.

Λογικα απο τοτε πρεπει να εχει κανει αρκετη προοδο και το OpenNMS, ριξτε
του μια ματια.