RAID, lvm και άλλα δαιμόνια

V13 v13 at v13.gr
Thu Nov 13 17:58:36 EET 2008

On Thursday 13 November 2008, Harris Kosmidhs wrote:
> Μετά απο διάφορες προσπάθειες και ερωτήσεις σε IRC κατάλαβα ότι ναι μεν
> bootαρει απο τον sdb και φορτώνει το σωστό vmlinuz, αλλά δεν ξέρει
> τίποτα για το raid. Προφανώς πρέπει να φορτώσει modules για raid, lvm.

Ean einai debian-based koitakse prota to /etc/default/mdadm:

# INITRDSTART:
#   list of arrays (or 'all') to start automatically when the initial ramdisk
#   loads. This list *must* include the array holding your root filesystem.
Use
#   'none' to prevent any array from being started from the initial ramdisk.
INITRDSTART='all'

Afoy sigoyreyteis oti eisai OK me to raid, pame sto LVM. Den xreiazetai pantos
na kaneis kati gia na fortothoyn ta sxetika modules. Einai doyleia ton
scripts toy initramfs-tools na "zitane" ta sxetika modules na fortothoyne gia
tetoies doyleies.

Sth synexeia, oson afora to LVM, krinontas apo to:

/usr/share/initramfs-tools/scripts/local-top/lvm2

kai sygkekrimena apo tis grammes:

        # Make sure that we have a d-m path
        vg=${vg#/dev/mapper/}
        if [ "$vg" = "$1" ]; then
                return 1
        fi

Tha prepei to "root=...." sto menu.lst na einai ths
morfis "root=/dev/mapper/....-...."

<<V13>>