RAID, lvm και άλλα δαιμόνια

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Thu Nov 13 15:59:48 EET 2008

Harris Kosmidhs wrote:

> [...]
> τίποτα για το raid. Προφανώς πρέπει να φορτώσει modules για raid, lvm.
> Δοκίμασα να βάλω στο  /etc/initramfs-tools/modules τα:
> raid1
> md_mod
> multipath
> linear
> dm_log
> dm_mod
>
> Έδωσα update-initramfs -u και το initrd το αντέγραψα στο sdb1 που θα
> είναι το νέο /boot. το θέμα είναι ότι bootάρει, φορτώνει το raid και
> βλέπει το md0 αλλά δεν καταλαβαίνει (μάλλον) τα lvm και δεν αναγνωρίζει

Καταρχάς δώσε μας κάτι παραπάνω. Μπορείς με κάποιο τρόπο να μας δώσεις
τις 5-10 τελευταίες γραμμές που λέει πριν κολλήσει;

Κατά δεύτερον

1) Εχεις σωστό το UUID του / στο  root= του grub?
2) Έχεις σωστά τα UUIDs στο /etc/fstab ?
3) Μήπως έχεις κάποιο filesystem βάλει στo root όπως πχ reiserfs που δεν
είναι built-in στον kernel και το θέλει ως module στην initrd?

Πάω με τα πιο συχνά θέματα εδώ...δώσε κάτι παραπάνω να βοηθήσουμε ...

> Τι πρέπει να κάνω σ' αυτή την περίπτωση; Μια λύση είναι custom kernel. Η
> άλλη (κατα υπόδειξη του Ρικούδη) είναι με το Initrd που δεν μου πετυχαίνει.
> Θα προτιμούσα να ακολουθήσω τη μεθοδο του initrd, έτσι ώστε οι kernels
> να αλλάζουν απο τα repository του ubuntu και να μην κάνω κάθε φορά
> custom kernel. Απλά να έχω τα σωστά Modules στο
> /etc/initramfs-tools/modules.
> Μήπως χρειάζεται κάποια ακόμα πληροφορία για το lvm;

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται custom kernel. Εικάζω ότι πρέπει να βρεις τι
λείπει από το initrd σου ή κάπου αλλού...

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074