RAID, lvm και άλλα δαιμόνια

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Thu Nov 13 23:43:03 EET 2008

V13 wrote:

> Ean einai debian-based koitakse prota to /etc/default/mdadm:
>
> # INITRDSTART:
> #   list of arrays (or 'all') to start automatically when the initial ramdisk
> #   loads. This list *must* include the array holding your root filesystem.
> Use
> #   'none' to prevent any array from being started from the initial ramdisk.
> INITRDSTART='all'
>
> Afoy sigoyreyteis oti eisai OK me to raid, pame sto LVM. Den xreiazetai pantos
> na kaneis kati gia na fortothoyn ta sxetika modules. Einai doyleia ton
> [...]

Σήμερα το πρωί που έκανα την δοκιμή σε ένα Ubuntu 8.04 δεχόταν μία χαρά το
root=UUID=.... σε LVM-based root.

Παρόλα αυτά θυμάμαι όντως πως είχε αναφερθεί πως τα UUIDs παλιότερα  δεν δουλεύαν
με LVs
Αλλά τόσο λόγο της σημερινής εμπειρίας όσο και κάποιων posts που είχα δει σε
λίστες είμαι αρκετά πεπεισμένος πως το συγκεκριμένο θέμα έχει πια λυθεί.

Παρόλα αυτά δεν χάνει τίποτα να δοκιμάσει ...

--
Alexandros Kosiaris     Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074