kmail 1.10.1 (kde 4.1.2)

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Fri Nov 7 20:12:46 EET 2008

DJ Art wrote:

> Άστα .....
>
> κι εγώ που είμαι φανατικός του KDE, περιμένω το 4.2 και ελπίζω να είναι
> και πιο αποκρίσιμο και πιο πλήρες σε features. Προς το παρόν κρατάω το
> 3 στο βασικό desktop μου.
>
> Αυτό με την απόκριση που λες με ανησυχεί πάρα πολύ. Όπως είναι τώρα δεν
> σέρνονται τα εφέ του, αλλά σέρνονται πολύ πιο βασικά πράγματα (πατήματα
> κουμπιών, drag, το highlight στο mouse over, κλπ).

Τί μηχάνημα έχεις; Εγώ με το παλιό μου λαπτοπάκι Intel(R) Pentium(R) M
processor 1.86GHz με 1 Giga RAM και δίσκο 5400RPM, το KDE 3.5.9 δεν έχω
την αίσθηση ότι σέρνεται. Βέβαια αυτά είναι υποκειμενικά. Τί σου αργεί
τόσο για παράδειγμα; Εμένα όταν πατάω αριστερά στο 'K Menu' (το 'start'
:-P ) κάνει να πεταχτεί υπολογίζω 0.1-0.3 sec...

G.