kmail 1.10.1 (kde 4.1.2)

DJ Art djart at linux.gr
Fri Nov 7 20:25:14 EET 2008

On Friday 07 November 2008, Γιώργος Πάλλας wrote:
> Τί μηχάνημα έχεις; Εγώ με το παλιό μου λαπτοπάκι Intel(R) Pentium(R)
> M processor 1.86GHz με 1 Giga RAM και δίσκο 5400RPM, το KDE 3.5.9 δεν
> έχω την αίσθηση ότι σέρνεται. Βέβαια αυτά είναι υποκειμενικά. Τί σου
> αργεί τόσο για παράδειγμα; Εμένα όταν πατάω αριστερά στο 'K Menu' (το
> 'start'

Αναφερόμουν στο 4. Το 3 δεν έχει κανένα (σχεδόν) πρόβλημα
αποκρισιμότητας.

Το KDE 4.1.2 του kubuntu 8.10 (x86_64) το δοκίμασα se ένα vaio με
core2duo, nvidia 8600M με τους binary drivers και 4 GB μνήμης.

Δεν είναι ότι δεν το σηκώνει, αλλά όταν δουλεύεις το αισθάνεσαι ότι κάτι
δεν πάει καλά και πως κάτι το βαραίνει. Πας να κάνεις drag πχ και πάντα
κάτι θα σου ξεφύγει. Είτε δε θα λάβει το event του click και
θα "φύγεις" συνειδητοποιώντας στο δρόμο πως δεν το τσίμπησες και άντε
πάλι, τη 2η φορά θα το τσιμπήσεις αλλά θα φύγει καταμεσής της
διαδρομής, κλπ. Μερικές φορές πετάγεται ένα dialog και πας να πατήσεις
γρήγορα γρήγορα το ΟΚ και δεν τα καταφέρνεις και άλλα τέτοια "ωραία".

Το πρόβλημα επιβαρύνεται ακόμα περισσότερο όταν χαρχαλεύεις τα widgets
και τα κουνάς από εδώ και από εκεί.

Όλα αυτά τα όμορφα λαλάκια που έχει τείνουν να θυμίζουν και λίγο (έως
τελείως) OSX. Οπότε δεν μπορώ παρά να το κρίνω με βάση την
αποκρισιμότητα του OSX η οποία απέχει αιώνες (δυστυχώς).

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?