kmail 1.10.1 (kde 4.1.2)

DJ Art djart at linux.gr
Fri Nov 7 19:53:05 EET 2008

On Friday 07 November 2008, Antonis Christofides wrote:
> 1) Ξέρει κανείς να μου πει πώς θα κάνω το καταραμένο το kmail μου να
> μην στέλνει HTML;
>
> 2) Ενώ καλά τα πηγαίνει το kontact (που έγινε upgrade σε kde 4 με το
> ubuntu 8.10) στο ολοκαίνουργιο μηχάνημα που έχω στη δουλειά,
> βλέποντας τους χρόνους απόκρισης αναρωτιέμαι τι θα κάνει στο laptop
> μου, το τριετίας apple ibook g4, και φοβάμαι να κάνω upgrade. Τι
> λέτε; Θα ρίξετε κανένα flame εκ μέρους μου να το ευχαριστηθώ;

Άστα .....

κι εγώ που είμαι φανατικός του KDE, περιμένω το 4.2 και ελπίζω να είναι
και πιο αποκρίσιμο και πιο πλήρες σε features. Προς το παρόν κρατάω το
3 στο βασικό desktop μου.

Αυτό με την απόκριση που λες με ανησυχεί πάρα πολύ. Όπως είναι τώρα δεν
σέρνονται τα εφέ του, αλλά σέρνονται πολύ πιο βασικά πράγματα (πατήματα
κουμπιών, drag, το highlight στο mouse over, κλπ).

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?