kmail 1.10.1 (kde 4.1.2)

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Fri Nov 7 19:02:01 EET 2008

Στις Παρ 07 Νοε 2008, ο/η Antonis Christofides έγραψε:
> 1) Ξέρει κανείς να μου πει πώς θα κάνω το καταραμένο το kmail μου να μην
> στέλνει HTML;

Στο μενού Ρυθμίσεις -> Ρύθμιση του KMail -> Ασφάλεια έχει επιλογή να μη
προτιμά την HTML. Επίσης στο μενου Φάκελος -> "Προτίμηση HTML από το απλό
κείμενο".

> 2) Ενώ καλά τα πηγαίνει το kontact (που έγινε upgrade σε kde 4 με το ubuntu
> 8.10) στο ολοκαίνουργιο μηχάνημα που έχω στη δουλειά, βλέποντας τους
> χρόνους απόκρισης αναρωτιέμαι τι θα κάνει στο laptop μου, το τριετίας apple
> ibook g4, και φοβάμαι να κάνω upgrade. Τι λέτε; Θα ρίξετε κανένα flame εκ
> μέρους μου να το ευχαριστηθώ;

Πέταξε το ubuntu, βάλε sidux και περίιιιιιι............
(ζζζζ..)..............ιιιιιιιιιιιιιιιιμενε να βγεί το KDE4 στο Debian Sid.

*Όταν* όμως βγεί, θα είναι πραγματικά έτοιμο και γρήγορο.

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"