RAID, lvm και άλλα δαιμόνια

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Tue Nov 4 15:49:03 EET 2008

Alexandros Kosiaris wrote:
> Άρα θεωρώντας ότι θα αφήσεις τα windows στο (hd0,0) (πρώτο partition του
> πρώτου δίσκου) και θα βάλεις το /boot στο (hd0,1) (δεύτερο partition του
> πρώτου δίσκου) το χρειάζεται γιατί ειδαλιώς δεν θα ξέρει από που να
> μαζέψει τον πυρήνα.

Καταρχήν δε θέλω να μπλέξω τον δίσκο που έχω ήδη μέσα και bootαρει.
Οπότε τον sda δε θέλω να τον πειράξω. Σε αυτή τη λογική μίλησα για
/dev/sdb2, το οποίο sdb2 δεν είναι σε RAID.
> Τώρα θα πρέπει για να είσαι σωστός αυτό το /boot να υπάρχει σε όλους
> τους δίσκους σου ειδάλλως όταν σκάσει ο πρώτος/δεύτερος/τρίτος κτλ
> δίσκος θα τρέχεις να βρεις τρόπο να κάνει boot το σύστημα. Εδώ μπαίνει
> το σημείο που όμορφα έκανε ο Αντώνης RAID1 όλα αυτά τα /boot. Επίσης θα
> πρέπει να υπάρχει εγκαταστημένο το grub και στα MBR όλων των δίσκων.

Αρα αν καταλαβαίνω καλά να κάνω :
/dev/sdb
    sdb1 fd RAIR
    sdb2 83 /boot
    sdb3 82 swap
/dev/sdd
    sdd1 fd RAIR
    sdd2 83 /boot
    sdd3 82 swap

επομένως στο grub πρέπει να έχω root(hd1,1)

Ναι δικό μου μπέρδεμα, δίκιο έχεις.