RAID, lvm και άλλα δαιμόνια

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Tue Nov 4 12:46:26 EET 2008

Alexandros Kosiaris wrote:

> Και τα δύο θα παραμείνουν. Αλλά για άλλους λόγους από αυτούς που νομίζεις.

Για ποιο λόγο να μείνει το root (hd0,1)δεν κατάλαβα. Για failsafe;

> Ναι. Για να μπορεί ο grub να βρει τον πυρήνα.

Άρα για να συνοψίσω. Πρέπει να κάνω και ένα ακόμα non-raid partition και
κατα το Install να το επιλέξω ως /boot σωστά; Η θέση του (ως partition)
έχει σημασία; Φαντάζομαι ότι μπορεί να είναι το /dev/sdb2.

Στην περίπτωση αυτή πως γινεται το menu.lst;

title Ubuntu (<------- μένει ως έχει)
root (hd0,1) (<---------- εδώ τι βάζω;αν είναι πχ το sdb2 βάζω hd1,1 ?)
kernel /boot/vmlinuz..... root=UUID=......ro quiet splash  (<------- μένει ως έχει με σωστό vmlinuz και UUID το UUID του sdb2 που βρίσκω μέσω udev;)
initrd /boot/initrd.img....  (<------- μένει ως έχει με σωστό initrd image)

Ευχαριστώ και πάλι και συγγνώμη για το πρίξιμο