RAID, lvm και άλλα δαιμόνια

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Nov 4 11:12:01 EET 2008

Πάνω στους δίσκους φτιάχνεις το raid, που είναι ένας λογικός χώρος.
Π.χ. τα sda1+sdb1 το raid τα κάνει να φαίνονται σαν ο λογικός χώρος
md0. Για το lvm, το md0 είναι τώρα ο «φυσικός» χώρος, πάνω στον οποίο
φτιάχνει λογικούς χώρους (δηλαδή κάθε layer βλέπει το από κάτω του σαν
φυσικούς χώρους (physical volumes) και τους ενώνει σε ένα physical
group, μέσα στο οποίο μπορείς να φτιάξεις logical volumes, που στην
ουσία είναι partitions.  Στην περίπτωσή σου έχεις μόνο ένα physical
volume (το md0), οπότε το physical group θα αποτελείται μόνο από αυτό
το physical volume.

Βλ. και
https://www.itia.ntua.gr/help/admins/installation/acheloos-essential-installation
που περιγράφει πώς έχω στημένο το server μου. Μπορεί να βρεις χρήσιμες
εντολές καθώς και κάποια ξεκαθαρισματάκια σχετικά με τις απορίες σου
για το grub.