New message

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Fri Mar 28 10:03:29 EET 2008

Giorgos D. Pallas wrote:

> Kαι να τους τον τρίψεις στη μούρη, δεν καταλαβαίνουν, αφού στην Ελλάδα
> ξέρουν ότι τους καλύπτει άλλος νόμος. Της ατιμωρησίας. Ίσως όμως μπορείς
> να τον τρίψεις μερικές χιλιάδες φορές στη μούρη του mailserver τους. Aν
> κάνουν το ίδιο μερικοί από εμάς, ίσως να το ξανασκεφτούν. Εγώ το έβαλα
> μπρος. Θα στέλνω μέχρι να αρχίσει να τα γυρνάει πίσω!

Για το ότι τους καλύπτει ο νόμος της ατιμωρησίας φταις εσύ και εγώ σε
αυτό(και ναι είμαστε και οι δύο μεταβλητές σε αυτή την πρόταση). Αυτό
που κάνεις λέγετε αγγλιστί vigilante justice και δουλεύει υπέροχα στα
κόμικς με τον Batman και τον Superman αλλά προφανώς δεν είναι ο σωστός
τρόπος να δουλέψει ένα ευνομούμενο κράτος. Και επαναλαμβάνω ότι για το
γεγονός ότι η Ελλάδα δεν είναι ευνομούμενο κράτος φταίμε εσύ και εγώ και
η ωχαδερφιστική στάση μας.

> gpall at postmortem:/tmp$cat script.pl
> while(1){
> `echo \"euxaristoume gia tin enimerwsi sas stin linux greek users. O
> nomos problepei oti einai paranomi. Sas ton stelnw wste na min
> epanalifthei\" | mutt -s \"Re: New message\" -a 3471_2006.pdf
> info\@d2dmarket.gr`;
> }
> gpall at postmortem:/tmp$perl script.pl

Να σου πω ότι έχω αμφιβολίες κατά πόσο είσαι νόμιμος τώρα; Η θα
βασιστείς και εσύ στο νόμο της ατιμωρησίας; Θέλω πραγματικά να ελπίζω
ότι δεν θα βρεις μπελά...

Και για να πάμε στα τεχνικά του θέματος. Ποιος είναι ο upstream mail
Provider σου; To mail bombing που κάνεις αυτή τη στιγμή είναι αρκετά
καλός τρόπος να τον βάλεις σε blacklist. Οσο βλάκες και ζώα να είναι
αυτοί που μας εκνεύρισαν με το βρωμοσπαμ τους σε τι σου φταίνε οι
τελείως άσχετοι υπόλοιποι που δεν θα μπορούν να στείλουν mail ? Εαν πάλι
το κάνεις χωρίς να υπάρχει upstream mail provider οπότε και δέχεσαι
ατομικά ή έστω σε επίπεδο επιχείρησης(δεν ξέρω απο πού τα κάνεις όλα
αυτά)τις συνέπειες τότε με γειά σου με χαρά σου. Σου βγάζω το καπέλο...

Τέλος πάντων πέρα από όλα αυτά ελπίζω ότι κάνεις να δουλέψει και να τους
γίνει μάθημα. Αντε καλό mail bombing...

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074