New message

Giorgos D. Pallas gpall at ccf.auth.gr
Thu Mar 27 14:42:55 EET 2008

Alexandros Kosiaris wrote:

> Ναι υπάρχει. Το 2007 τροποποιήθηκε από τον Ν. 3635/2007 ενώ από το 2006
> υπάρχει νόμος (Ν3471/2006) που απαγορεύει κάθε είδους εμπορική ή
> διαφημιστή μη ζητηθείσα ηλεκτρονική επικοινωνία(άρθρο 11).
>
> Και οι δύο νόμοι είναι εδώ προς κατέβασμα
>
> http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33,23367&_dad=portal&_schema=PORTAL
>
> Προτείνω να κατεβάσετε τον τελευταίο και να τον τρίβετε στην μούρη
> διαφόρων. Προσωπικώς προσπαθώ να το κάνω αν και προφανώς είναι αδύνατο
> να γίνεται πάντα(και τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής είναι σιγή ιχθύος από
> την άλλη άκρη...)

Kαι να τους τον τρίψεις στη μούρη, δεν καταλαβαίνουν, αφού στην Ελλάδα
ξέρουν ότι τους καλύπτει άλλος νόμος. Της ατιμωρησίας. Ίσως όμως μπορείς
να τον τρίψεις μερικές χιλιάδες φορές στη μούρη του mailserver τους. Aν
κάνουν το ίδιο μερικοί από εμάς, ίσως να το ξανασκεφτούν. Εγώ το έβαλα
μπρος. Θα στέλνω μέχρι να αρχίσει να τα γυρνάει πίσω!

gpall at postmortem:/tmp$cat script.pl
while(1){
`echo \"euxaristoume gia tin enimerwsi sas stin linux greek users. O
nomos problepei oti einai paranomi. Sas ton stelnw wste na min
epanalifthei\" | mutt -s \"Re: New message\" -a 3471_2006.pdf
info\@d2dmarket.gr`;
}
gpall at postmortem:/tmp$perl script.pl