New message

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Fri Mar 28 19:56:33 EET 2008

Alexandros Kosiaris wrote:
> Για το ότι τους καλύπτει ο νόμος της ατιμωρησίας φταις εσύ και εγώ σε
> αυτό(και ναι είμαστε και οι δύο μεταβλητές σε αυτή την πρόταση). Αυτό
> που κάνεις λέγετε αγγλιστί vigilante justice και δουλεύει υπέροχα στα
> κόμικς με τον Batman και τον Superman αλλά προφανώς δεν είναι ο σωστός
> τρόπος να δουλέψει ένα ευνομούμενο κράτος. Και επαναλαμβάνω ότι για το
> γεγονός ότι η Ελλάδα δεν είναι ευνομούμενο κράτος φταίμε εσύ και εγώ και
> η ωχαδερφιστική στάση μας.

Δεν ξέρω για σένα, αλλά εγώ δεν φταίω πάντως! Έχω κάνει ως και
καταγγελία στη νομαρχία γιατί μια επιχείρηση στο πίσω μέρος της
πολυκατοικίας μου (όπου είναι τα υπνοδωμάτια) στον ακάλυπτο είχε
συστήματα κλιματισμού που κάναν θόρυβο πολύ πάνω από το νόμιμο. Όλοι με
λέγαν καρφί, Αρτέμη Μάτσα, 'που να τα βάλει δηλαδή τα μηχανήματα', κτλ.
Δύσκολο το κολύμπι σε μια θάλασσα ηλιθίων.

> Να σου πω ότι έχω αμφιβολίες κατά πόσο είσαι νόμιμος τώρα; Η θα
> βασιστείς και εσύ στο νόμο της ατιμωρησίας; Θέλω πραγματικά να ελπίζω
> ότι δεν θα βρεις μπελά...

Πιστεύω πως δεν εμπίπτει σε κάποιο νόμο αυτό που έκανα. Aν δεν
απαγορεύεται να στείλεις 1 mail, δεν απαγορεύεται να στείλεις και 8Κ
mail ;-) Άλλωστε θα ήθελα να δω αυτούς που στέλνουν τα spam
παραβαίνοντας το νόμο να μου κάνουν μήνυση για... για τί;

> [...]
> Provider σου; To mail bombing που κάνεις αυτή τη στιγμή είναι αρκετά
> καλός τρόπος να τον βάλεις σε blacklist. Οσο βλάκες και ζώα να είναι
> αυτοί που μας εκνεύρισαν με το βρωμοσπαμ τους σε τι σου φταίνε οι
> τελείως άσχετοι υπόλοιποι που δεν θα μπορούν να στείλουν mail ? Εαν πάλι
> το κάνεις χωρίς να υπάρχει upstream mail provider οπότε και δέχεσαι
> ατομικά ή έστω σε επίπεδο επιχείρησης(δεν ξέρω απο πού τα κάνεις όλα
> αυτά)τις συνέπειες τότε με γειά σου με χαρά σου. Σου βγάζω το καπέλο...
>
> Τέλος πάντων πέρα από όλα αυτά ελπίζω ότι κάνεις να δουλέψει και να τους

Δεν έχω upstream mail provider. Το ίδιο το μηχάνημα που έτρεξα το script
ήταν που παρέδωσε στους κακούς τα 8K mail. Το μηχάνημα είναι στο
πανεπιστήμιο (ΑΠΘ), είναι προσωπικό και τιμή του που υπηρέτησε το περί
δικαίου αίσθημα ;-)

Γ.