New message

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Thu Mar 27 14:26:25 EET 2008

Alexandros Kosiaris wrote:

> Ναι υπάρχει. Το 2007 τροποποιήθηκε από τον Ν. 3635/2007 ενώ από το 2006
> υπάρχει νόμος (Ν3471/2006) που απαγορεύει κάθε είδους εμπορική ή
> διαφημιστή μη ζητηθείσα ηλεκτρονική επικοινωνία(άρθρο 11).
>
> Και οι δύο νόμοι είναι εδώ προς κατέβασμα
>
> http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33,23367&_dad=portal&_schema=PORTAL
>
> Προτείνω να κατεβάσετε τον τελευταίο και να τον τρίβετε στην μούρη
> διαφόρων. Προσωπικώς προσπαθώ να το κάνω αν και προφανώς είναι αδύνατο
> να γίνεται πάντα(και τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής είναι σιγή ιχθύος από
> την άλλη άκρη...)

> [...]
Και το site τους είναι γεμάτο ανορθογραφίες και ανοησίες (πως είναι
εκείνα τα email της "εθνικής τράπεζας" π.χ. αν λογαριασμός σας λήξει
κάρτα πιν βάλετε χεχεχε). Φαντάζομαι το μήνυμα το έχουν βάλει στο alt
tag. Και μόνο που πιστεύουν πως τα διαβάζουμε με outlook είναι βρισιά!
Νομίζω πάντως ότι ασχοληθήκαμε πολύ με την πάρτη τους. Στο επόμενο που
θα στείλουν θα φάνε τα 999.999 που περιμένουν ;)