top cpu usage for a specific executable with many processes?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Mar 17 17:03:18 EET 2008

On 2008-03-17 15:19, Nick Demou <ndemou at gmail.com> wrote:
> θέλω να βλέπω σε real time πόση συνολική επεξεργαστική ισχύ αφιερώνει
> ένα linux box σε όλα τα processes του τάδε executable (στην περίπτωση
> μου το imapd αλλά θα μπορούσε π.χ. να είναι το httpd). Κάτι σαν top το
> οποίο να περιλαμβάνει μόνο το εν λόγο process και να μου δίνει το
> άθροισμα της ανα πάσα στιγμή[1] αναλισκώμενης[2] επεξεργαστικής ισχύος
> για όλα τα processes μαζί.

Δεν πρέπει να υπάρχει `process name' match filter στην top.  Μπορείς να
κάνεις κάτι σαν

    top -p pid1,pid2,pid3,pid4

αλλά αυτό δεν θα ενημερωθεί αν τρέξει κι άλλο `instance' από το ίδιο
εκτελέσιμο και δεν δείχνει `total' CPU αλλά per process CPU.

Τι θά 'λεγες να το προσθέσεις ως feature στην top και να μας δώσεις κι
εμάς το patch; :-)

Θα ήταν ωραίο να μπορείς, όπως γίνεται σήμερα με το πλήκτρο 'u', να
ορίσεις process name φίλτρο.  Extra bonus points αν το κάνεις να
υποστηρίζει και total CPU count, αλλά μόνο αν είναι σε process name
filtering mode.  Κάτι σαν το παρακάτω output θα ήταν ωραίο, ας πούμε:

  PID USER      PR  NI  VIRT  RES  SHR S %CPU %MEM    TIME+  COMMAND
 7610 keramida  15   0  8192 1892 1264 S  0.1  0.5   0:00.08 sshd
10224 keramida  15   0  8188 1580 1112 S  0.1  0.4   0:00.02 sshd
TOTAL                  16380 3472         0.2  0.9   0:00:10