top cpu usage for a specific executable with many processes?

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Mar 17 15:19:36 EET 2008

θέλω να βλέπω σε real time πόση συνολική επεξεργαστική ισχύ αφιερώνει
ένα linux box σε όλα τα processes του τάδε executable (στην περίπτωση
μου το imapd αλλά θα μπορούσε π.χ. να είναι το httpd). Κάτι σαν top το
οποίο να περιλαμβάνει μόνο το εν λόγο process και να μου δίνει το
άθροισμα της ανα πάσα στιγμή[1] αναλισκώμενης[2] επεξεργαστικής ισχύος
για όλα τα processes μαζί.

προσπάθησα με watch ps αλλά από ότι καταλαβαίνω η ps δεν μου
παρουσιάζει την στιγμιαία[1] χρήση επεξεργαστή (όπως η top) αλλά την
μέση χρήση από την έναρξη του process μέχρι τώρα